Գրել է Լուսանցք | |
ՀԱՄ կարգախոս. -
Հայ Արիները երբեք չեն առաջնորդվում ընդդեմ մտածողությամբ: - Չեն գործում ընդդեմ որեւէ ազգի կամ մարդատեսակի, պետության կամ հանրության, գաղափարի կամ տեսության, կրոնի կամ հավատքի, մշակույթի կամ լեզվաքաղաքականության կենսակերպի կամ.
Հայ Արիները միշտ առաջնորդվում են հանուն Հայի ու Հայաստանի:
- Գործում են հանուն հայ տեսակի բնական հատկանիշների եւ կարողությունների վերականգնման, հանուն հայկական արժեքային համակարգի վերահաստատման, հանուն ազգի ու հայրենիքի միասնության եւ հարատեւման® Մեր հանուն-բնատուր նպատակներին ընդդեմ գործողներն անգամ մեզ չեն կարող շեղել մեր արարող կենսակերպից՝ դեպի ավերող եւ ընդդեմ գործելակերպի® Հայ արիներն այս տարի, ՀԱՄ 18-ամյակին նվեր ստացան Հայ-Արիական տոնացույցը, մշակված ՀԱՄ Հոգեւոր հանձնախմբի Քրմական դասի կողմից, որում առաջին անգամ նշված են բոլոր Հայ Աստվածների տոները: Մեզ շատ քիչ բան է թողնված ուսումնասիրության համար, քանզի 301 թիվը ողբերգական եղավ հայության համար ոչ միայն հավատքի անկման տեսանկյունից, այլեւ՝ հայոց հայրենիքի ու արժեքների կորստյան... Եվ հաճախ ստպված ենք լինում ուսումնասիրել ոչ միայն մեզ թողնված պատառիկները, այլեւ այլազգիների նախաքրիստոնեական հավատքային գրքերն ու տարբեր հիշատակումները: Կատարվել են նաեւ պատմա-գիտական եւ հոգեւոր-իմաստասիրական ուսումնասիրություններ, եւ նորօրյա Հայ-Արիական տոնացույցում առաջին անգամ ներառվել են բոլոր Հայ Աստվածներին նվիրված տոները, նաեւ մինչ այժմ նշված տոնակատարությունները: Ուսումնասիրությունները դեռ շարունակվում են, ինչը կարող է տոների օրերը դեռ մասնակի փոփոխությունների ենթարկել, նաեւ տոնացույցը հարստացնել: Հիրավի դժվար է վերականգնման գործընթացը, քանզի օտարադավան հայերն ավերել եւ ոչնչացրել են գրեթե ամեն բան... Հայտնի է, որ Գրիգոր խավարիչի (լուսավորիչ հորջորջյալ) հրամանով քրիստոնեացված հայերը վերացնում էին ոչ միայն Հայաստանում գտնվող քրմական մատյաններն ու գրքերը, այլեւ՝ այլ երկրներում հայտնված, անգամ Եգիպտոսի Ալեքսանդրիայի հռչակավոր գրադարանից են վերցրել հայկական կամ հայոց հավատի մասին այլագիր գրքեր՝ իբր ուսումնասիրելու համար, եւ այրել են... Յուրաքանչյուր տոն նորոգումի խորհուրդ ունի եւ վերածնում-վերանորոգում-վերականգնում է կապը Տիեզերական Իրականության եւ Օրինաչափությունների հետ: Իսկ Բնական Ազգերի համար Ծիսական Տոները կյանքի անբաժան մաս են կազմում: Հայկական Աստվածային Համակարգը ավելի պատկերացնելի լինելու համար ՀԱՄ առաջնորդ Արմեն Ավետիսյանը այն անվանել է Մեկարարչական Աստվածային (Բազմաստվածային) Համակարգ: Եթե համաշխարհային կրոններում, այդ թվում՝ քրիստոնեական, Մեկաստվածային Համակարգ է՝ բազմաթիվ Աստծո որդիներով, հրեշտակներով, սրբերով ու մարգարեներով... եւ բացակայում է Տիեզերքի Արարիչը, Ով «փոխարինվել» է ընդամենը մի Աստծով, ապա հայ արիադավան-հեթանոսական հավատում Տիեզերքի Արարիչն իր տեղում է՝ Ամենայն Արարի, Աստվածներն իրենց տեղերում են, Աստվածամարդիկ էլ՝ իրենց... Հայոց հավատը հենված է ազգի հավաքականության՝ Գենետիկ-Ծինաբանական Զորությունների վրա: Հավատները առհասարակ հենված են Բնական Ազգերի Ծագումնաբանության վրա, իսկ կրոնները անհատական պաշտամունք ունեն եւ ազգային պատկանելությունից զուրկ են: Իսկ հայ արիները ինչպես կյանքում, այնպես էլ հավատում ունեն Գենետիկ-Ծինաբանական Զորություններ եւ Խորհուրդների Համակարգ, որոնք էլ նախանշում են տոներն ու ծեսերը: Եվ Հայ-Արիական տոնացույցի մասին խոսելիս հարկ է հենց Արարչի, Տիեզերքի Իրական եւ Միակ Տիրոջ տոնից էլ սկսել այն ներկայացնելը: Փետրվարի 13-ին արի հայերը նշում են Տերն ընդ առաջի՝ Տիրոջն ընդառաջ գնալու տոնը, որը նաեւ Տրնդեզ ենք կոչում: Կրակներ վառելը կամ Տրնդեզ անելը՝ խորհուրդ ունեցող կրակներ (կրակե դեզեր) վառելն է: Իսկ կրակը Երկնքի Արէգակի (Արական եւ Է(Ի)գական Ակունքի) Երկրային Արտացոլանքի խորհուրդն է նախանշում, եւ Արէգակը՝ որպես Երկրային Կյանքի պահապան ջերմացնող եւ կյանք տվող ակունք է փառաբանվում: Սա է պատճառը, որ արի մարդիկ հաճախ Տերն ընդ առաջի տոնը նաեւ որպես Տրնդեզ են նշում: Բայց փառաբանվում է Տիեզերքի Տերը՝ Արարիչը, Ում արարած մարդիկ Արէգակի խորհուրդ կրակներով ընդառաջ են գնում Նրան՝ իրենց սերն ու երախտագիտությունը հայտնում, երկրային գարնան (կյանքի) վերածննդի սպասումով... Այս մարտի 1-ին, հազարամյակներ հետո առաջին անգամ նշվեց Աստվածահայր Արայի հրաշագործության տոնը: Հայր Արան՝ Աստվածահայրը, Հայ Տեսակի Հայր Աստված-Գերագույն Աստվածն է: Մարտի 1-ը նախանշում է երկրային գարնան այցը, որը ձմռան քնից պետք է արթնացնի նիրհած բնությունը: Եվ Հայր Արան, որ իր Աստվածային գործառույթով Երկնի ու Երկրի Հայկական Աշխարհների Հայրն է, հայ արիներին է պարգեւում բնության վերազարթոնքը: Հանրահայտ է, որ մարտի 21-ին էլ Հայարիական Նոր Տարին է նշվում, տոն, որը նաեւ Հայոց ռազմի ու զորության Աստված Վահագնի վերածննդի օրն է: Այս երկուսը միախառնվում են, քանզի Տիեզերքի Տիրոջն ընդառաջ գնալու եւ Աստվածահայր Արայի հրաշագործության տոներից հետո գործի է դրված Տիեզերակարգը, եւ Վահագն Աստվածը կռիվ է տալիս Չարի Վիշապի հետ՝ Երկրում Տիեզերքի Արարչի եւ Հայր Արայի որոշումները հաստատելու համար: Մլորակը դեռ Տիեզերական եւ Երկրային Չարիների տիրույթում է, ու արի հայերը ու բոլոր արիները Վահագն Աստծո վիշապաքաղության, վիշապասանձության շնորիհիվ տոնում են իրենց Նոր Տարին՝ Ամանորը, որը բնական զարգացումներով լինում է հենց մարտի 21-ին, իրապես՝ Արեգ ամսվա Արեգ օրը... Հայ արիները զարդարում են տոնական ծառը՝ տոնածառը (ծառզարդար) եւ (Բ)Արի Վահագնի եւ Չարի Վիշապի ահեղ մարտի հուր-բոցերի ներքո փառաբանում են Վահագն Աստծո հաղթանակը՝ որպես երկնի ու երկրի երկունք, իսկ կրակի վրայով թռչելը վերածնված գարուն մտնելն է նախանշում, ինչպեսեւ՝ Վահագն Աստծո հետ Վիշապի արձակած կրակների դեմ մարտնչելը... Այդ օրը նոր ամուսնական զույգերը, նաեւ հղի կանայք կրակի դեզի վրայով թռչելիս Մայր Անահիտին են դիմում՝ գալիք Զատիկի տոնին բազմազավակ ընտանիք եւ բարի ազատում ստանալու ակնկալությամբ: Եվ ապրիլի վերջին շաբաթվա մեջ էլ նշվում է Զատիկի տոնը, որը նշվում է նաեւ որպես Մայր Անահիտի հրաշագործության տոն: Մայր Անահիտը Աստվածամայր է՝ Հայ Տեսակի Մայր Աստվածուհի: Գարնանային օրահավասարին՝ Լուսնի լրման՝ լիալուսնի օրը հայարիներն արդեն նշում են բնության մեջ գարնանային զատումի՝ բնության գունագեղ բաժանումների (երբ ամեն բան առանձնանում է իր գույնով եւ համուհոտով), բերքատվության եւ ամենայն բերրիության տոնը, քանզի Մայր Անահիտն իր Աստվածային գործառույթով նաեւ մայրությունն ու բերրիությունն է ապահովում: Եվ այդ օրը բազմագույն ներկված ձվերով ձվախաղը գարնան գույների զատումը՝ Զատիկն է նախանշում եւ Աստվածամայրը հովանավորում է հայարի օջախներում բազմազավակությունը, հաջող ծնելիությունն ու մայրությունը, հայոց արտերում ու այգիներում բերքատվություն-բերրիությունը-պտղաբերությունը... Երբ գարնան եռուզեռն իր ընթացքի մեջ է մտնում, հայարի օջախներում նոր թափ է ստանում հյուրընկալությունն ու հյուրասիրությունը: Եվ հազարամյակներ հետո, ինչպես Հայր Արայի տոնի դեպքում, առաջին անգամ հայարիները մայիսի առաջին շաբաթվա մեջ կնշեն Հայոց հյուրընկալության Աստված Վանատուրի տոնը: Մարտի 21-ի՝ Ամանորի եւ ապրիլի 26-ի՝ Զատիկի տոներից հետո, երբ գարունը արդեն բերք ու բարիքի եւ բնական ընթացքի ու ամռան սպասման մեջ է, հայ արիները հյուրընկալ դռները բաց փառաբանում են Վանատուր Աստծուն, որ հայ օջախները միշտ հյուրընկալ պահի եւ Հայաստան աշխարհը լի ու առատ դարձնի... Եվս մեկ Աստվածային տոն հայ արիները առաջին անգամ կնշեն քրիստոնեության ներխուժումից հետո: Հունիսի 22-ին կնշվի Հայոց ողջախոհության Նանե Աստվածուհու տոնը: Հայ արիների հյուրընկալության, լի-առատության եւ Վարդավառ-սիրո տոնի միջեւ այլեւս կնշեն ողջախոհության Աստվածուհու տոնը եւ կփառաբանեն Նանե Աստվածուհուն՝ ակնկալելով, որ իր ողջախոհությամբ կօգնի նաեւ տարվա հաջորդ կեսն անցկացնել առավել կազմակերպված ու նպատակային, նաեւ գալիք ձմռանը դիմակայելուն պատրաստ: Այդ օրը նաեւ ամառային արեւադարձի օրն է, եւ մարդիկ ողջախոհության Աստվածուհուն փառաբանում են՝ Բնական Կարգի պահպանման եւ բնության բարիքներով մարդկանց ապահովելու համար: Հայոց ամենասիրված տոներից է Վարդավառը, որը կնշվի հուլիսի 27-ին: Այդ տոնը նշվում է նաեւ որպես Հայոց սիրո Աստղիկ Աստվածուհու տոն: Վարդ՝ Վ-Արդ նշանակում է Գերագույն-Վերին Սերումի Խորհուրդ, Գերագույն Սիրո Խորհուրդ: Վարդավառը նախաշնում է Գերագույն Սիրո խորհրդով վառվել-խանդավառվելը, օծվելը: Այդ օրը հայարիները միմյանց նաեւ ջրում են՝ ջրոցի խաղալով, քանզի ջուրը նախանշում է մաքրություն, ջրվելը՝ մաքրվել, իսկ Սիրո Գերագույն Խորհրդի կրող եւ պահապան Աստղիկ Աստվածուհուն (յուրաքանչյուրն իր սիրուն) ընդառաջ գնալու համար կատարվում է ջրով մաքրվելու-օծվելու արարողություն: Մեր փառահեղ նախնին՝ Հայկ Նահապետը այնքան զորավոր եւ քաջասիրտ է եղել, որ հայ արիները նրան աստվածացրել են ու հաճախ նրան Հայոց Աստվածային դիցարանում են ներառել: Հայկը իրապես Աստվածամարդ է եղել... Օգոստոսի 11-ին Նավասարդի տոն է, որը նշվում է նաեւ որպես Հայկ Նահապետի՝ Բելի դեմ տարած հաղթանակի օր: Աշնանային արեւադարձից 40 օր առաջ մեր հզոր նախնին հաղթեց Արարատը նենգորեն նվաճած Տիտանյան Բելին եւ վերատիրեց Հայոց Աշխարհն ու հայությանը բերեց ազատ կյանք: Եվ իզուր չէ, որ եղավ մի ժամանակահատված, երբ օգոստոսի 11-ը եւս նշվում էր որպես Նոր Տարի՝ Նոր Կյանքի օր... Հայկ Նահապետը Հայոց Դիցակարգի համաձայն Մարդ-Աստված է՝ Աստվածամարդ՝ Երկրային Աստված, ով խոսել է Հայ Աստվածների հետ, անգամ կատարել աստվածային առաջադրանքներ... Օգոստոսի 11-ը հին Նավասարդ ամիսն է: Նավ-Աս-Արդ՝ ուժականության-զորության խորհրդի հաստատում: Նավասարդյան խաղերն էլ առավելապես զորախաղեր են եղել, որի ժամանակ Հայկյան զինվորի պատվավոր կոչում է տրվել: Հայ արիները հիշում են նաեւ բոլոր նախնյաց, եւ սեպտեմբերի 23-ին նշվում է Նախնյաց տոնը՝ աշնանային գիշերահավասարին: Արիները հիշում են են բոլոր նախնիներին՝ դրանով իրենց մեջ նորոգելով հավերժության ընթացքը, հայ տեսակի առաքելությունն ու շարունակականությունը նախնյաց հետ փառաբանելով: Այդ օրը մարդիկ շփվում են նախնյաց բոլոր հոգիների հետ: Եվս մեկ տոն կնշվի հազարամյակներ հետո առաջին անգամ: Հոկտեմբերի 2-րդ կեսին հայ արիները կփառաբանեն Հայոց իմաստության Աստված Տիրին: Նախնյաց նվիրված տոնակատարությունը եւ նախնիների հոգիների հետ շփվելը վերաիմաստավորվելու է մղում հայ արիներին, ովքեր դիմում ու փառաբանում են Տիր Աստծուն՝ Նախնյաց հոգիների հետ նորոգած կապն ու կյանքը Աստվածային Իմաստնությամբ պատելու եւ պահպանելու համար: Նաեւ մարդկանց եւ հոգիների Հայկական Աշխարհների կապը մշտառկա պահելու համար: Տիր Աստվածը նաեւ գիտության եւ դպրության, գիր-գրականության, արվեստի ու արհեստների, հայոց մշակույթի եւ ավանդույթ-սովորույթների պահապան Աստվածն է, որի համար այդ տոնը նշում են բազմաթիվ ասպարեզների ազգային շերտեր: Առաջին անգամն է, որ հայ արիները իրենց տոների շարքում նոյեմբերի առաջին շաբաթվա մեջ կնշեն Հայ Տեսակի Արարման տոնը: Այդ օրը հայ արիները փառաբանում են Տիեզերքի Արարչին՝ Հայ տեսակի Արարման համար եւ նվիրվածությունն են հայտնում Նրան: Տիեզերաաշխարհներում Հայ Աստվածների, Հայ Հոգի-Ոգիների եւ Հայ Մարդկանց Արարումը Արարչի Կամքի եւ Սիրո Արգասիք է, եւ հայերը, փառաբանելով Տիեզերքի Միակ Տիրոջը՝ հավաստում են հավատարիմ մնալ Տիեզերակարգին եւ Հայ Տեսակի Առաքելությանը: Արի հայերը փառաբանում են Արարչին՝ նաեւ Հայ Աստվածներ եւ Հայկական Տիեզերաաշխարհներ պարգեւելու, Արարչական Գենով Օծելու համար: Վաղուց՝ դեկտեմբերի 22-ին, տոնվում է Հայոց արդարադատության Աստված Միհրի տոնը: Այն համընկնում է ձմեռային արեւադարձի օրվա հետ եւ այս բնական կարգի վերահաստատումից Միհրը պաշտվել է նաեւ որպես լույսի ու ջերմության Աստված (Արեգակ-Աստված): Հայ Տեսակի Արարման տոնից հետո հայ արիները ձմեռային արեւադարձի օրը փառաբանում են Միհր Աստծուն՝ Տիեզերական արդարության եւ իրավունքի վերահաստատման ակնկալիքով, Հայ Տեսակի Առաքելության վերաիմաստավորման համար՝ Երկիր մոլորակում եւ Տիեզեարաաշխարհներում: (Հայ արիները դեկտեմբերի 15-ին նշում են Հայ Արիական Միաբանության ստեղծման օրը (1993թ.), որը համարում են Հայ Տեսակի Արիական (Արարչական) Որակների վերականգնման օր): Իսկ հունվարի 1-ին, երբ քրիստոնյա հայերը նշում են իրենց Նոր տարին եւ Քրիստոսի ծնունդը, հայ արիներն այդ օրը նշում են Մեծն հայորդի Գարեգին Նժդեհի ծնունդը (ծնվ. 1986թ. հունվարի 1-ին - մահ.՝ 1955թ. դեկտեմբերի 21-ին): Գարեգին Տեր-Հարությունյանին (Նժդեհ) արիական հայերն ընդունում են որպես հայոց ազգային գաղափարախոսության եւ հավատի համակարգային վերականգնող, ռազմական հմուտ զորավար ու նվիրյալ ազգային գործիչ, ով Հայոց ռազմի ու զորության Աստված Վահագնին ապավինելով, իր կյանքով ու գործունեությամբ նահատակվեց եւ անմահացավ՝ հանգրվանելով Հայոց Մեծերի շարքում... Նժդեհը հայ արիների համար ոչ միայն Արորդի է, ում հոգին այսօր էլ պայքարում է վասն հայրենյաց, այլեւ, ըստ Հայոց Դիցակարգի, Մարդ-Աստված է՝ Աստվածամարդ՝ Երկրային Աստված՝ ով երդվեց Վահագնի աջի վրա եւ ապրեց Վահագնականչով... Հունվարի 14-ին Հայ ցեղակրոնի եւ Ցեղակրոնության օրն է, Գարեգին Նժդեհի ստեղծած Ցեղակրոն ուսմունքը Հայ Ցեղամարդու, իրապես Հայ Տեսակի Արարման տեսություն է՝ հիմնված Հայոց հավիտենարժեք հասկացությունների վրա: (Գարեգին Նժդեհի մասունքները վերաթաղված են (1983թ.) Սյունիքի Խուստուփ լեռան լանջին, Կապանի՝ Նժդեհի անվան հուշահամալիրում եւ Եղեգնաձորի Սպիտակավոր վանքի բակում: Այս սրբավայրեր ամենամյա ուխտագնացություններ են լինում՝ հունիսի 17-ին դեպի Սպիտակավոր վանք, հոկտեմբերի 7-ին՝ դեպի Խուստուփ եւ Կապան): Քուրմ Արմոգ ՀԱՄ Հոգեւոր հանձնախմբի անդամ «Լուսանցք» թիվ 14 (235), 2011թ. Կարդացեք «Լուսանցք»-ի PDF տարբերակները www.hayary.org -ի «Մամուլ» բաժնում www.pressinfo.am -ի «Բեռնում» բաժնում |
Sunday, April 22, 2012
Դարձ՝ դեպի Հայոց արմատները
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment