Thursday, March 8, 2012

Հայի ազգանունով ջհուդներ, կամ բոլորս դեպի վերին երուսաղեմ

 http://www.louysworld.com/archives/17021


Արմենակ (Աբրամովիչ) Աբրահամյան






Ջհուդից բացի ուրիշ ազգի ներկայացուցչին երբեք չեն թողնում դասավանդել ջհուդական դպրոցում:
Հետևություն. էլ կասկածներ չկան:


20 comments:

  1. Այս ինչ հիմար նկար եք դրել? ով ճանաչի Արմենակ Աբրահամյանին նրա անցած ճանապարհը նման հիմարությունների վրա կծիծաղի ուղակի,
    պրիմիտիվ մտածելակերպ եթե մարդնը կոչ է անում ջհուդին հանգիստ թողնել և կենտրոնանալ սեփական ազգի խնդիրների վրա դա դեռ նրան ջհուդ չի դարձնում, բավական է հայերով իրար ուտենք ու թշնամի ման գանք մեր մեջ

    ReplyDelete
  2. Արա լրիվ գժվել եք այ ապուշներ, էս ում պատվերն եք կատարում. Արմենակը բացառիկ հայրենասեր անձնավորություն ա, մարդուն արվածով ա պետք գնահատել, այլ ոչ ասածով. Խելքի եկեք
    Արեգ Վ.

    ReplyDelete
  3. Մանվել Կոստանդյան
    Ով Արմենակի մասին նման նյութա գրել իրան լիքը քֆուր եմ անում,,,, անունս գրել եմ ինքնասիրություն ունեք պակվեք հետս արա,,,,,,,,,,,,,
    Էս արդեն հերսներին եք կպել այ պոռնիկներ ?????????/

    ReplyDelete
  4. Չի կարելի մարդկանց մասին նման բաներ գրել: Ում եք ուզում խաբած լինել՝ ձեզ թե հասարակությանը? Զգույշ եղեք նման վերաբերմունքով լրացուցիչ թշնամիներ ձեռք չբերեք: Ով էլ որ ձեզ չէր ճանաչում, հիմա իմանալով ձեր գոյության մասին, դժվար նման կերպ լավ կարծիք կազմի: Բոլոր մարդիկ էլ սխալվելու իրավունք ունեն, բայց նման պահվածքը ո՛չ թ՛ե սխալա, այլ դավաճանություն սեփական հայրենակիցների հանդեպ: Ստող մարդը իր սուտը տարածումա գիտակցաբար, հետևաբար որպես գիտակցաբար գործած սխալ ներվելու իրավունք չի ունենալու: Սերունդները ձեր անզգույշ արարքների ականատեսներն են ու սա չեն մոռանա:

    ReplyDelete
  5. apoushner himarner davatchanner urish vochinch emotisanerov aprogh azgi davatchanner




    KETSSE ARMENAG APRAHAMIANE
    KETSSE AREVMEDIAN HAYASDANE

    amot hazar amot nmanatip ararqnerin u taratsoghnerin patmutiune der tsuyts kta bolori teghe

    Violette

    ReplyDelete
  6. es ege sarqoxin hazar amot getine mtneq duq es inch himar baner eq anum maedkants mimiants het krvatsnelu hamar, erevi hents iskakan jhude duq eq vor es dzevov hayerin portsum eq krvatsnel.

    ReplyDelete
  7. mishtel etpes en anum ... kamayakan artar pahanjy chkatarelu hamar petqa phanjaternerin anvanel davachan hents irents pahanji nkatmamb. U da piti arvi ibr tsayrahegh pahanjaterneri koghmits. Hima harts e tsagum tvial qayli heghinaky ov e. kam manipulatsiai zoh e kam manipulatsiai heghinak.

    Hrach

    ReplyDelete
  8. sharnakaem ayd tsayraheghakan antisonist sharzhumnery himnakanum tsarayum e mi bani mez mijazgain asparezum varkabekelu ev ekstremistneri dasin veragrelu hamar. Voch voq chi zhxtum vor xndirner unenq lutselu ev hartser unenq parzelu vorosh hereakan kazmakerputyuneri ev erki het. Esel hartser unem te inchu vorosh hreakan kazmakerputyuner mez anvanum amaleki zharangner, bayts erb ayd xndirneri tramabanakan u legal h dzevov hartsery lutselu koxkin mechtegh en galis tsayrahegh dzever apa drants npataky miakn e hartsy pakughi tanely. Hima bnakanabar Armenag Abrahamian hartsery qaxaqakirt chanaprhov e lutsum u normal e vor en 2 xmbi dury chi galis u et erkrord xmbi mech kan manipuliatornery ev manipulatsiai zohery.

    ReplyDelete
  9. ha mi banel asem shat lava vor es bany teghi unetsav , sa hnaravorutyuna talis iravichaky mer hasarakutyunum aveli lav tesnel, matnanshel sxalnery elnelov es tesak absurdits. Indz tvum e heghinaknery es absurd qayly anelov lriv batsahaytetsin irents

    ReplyDelete
  10. Ays nkarox hexinake haskanu՞m e vor ir sarkac cuxaki mej e inkn enkel, aysinkn ete haskanar hima jnjac kliner. amot! hazar amot kaser HAY joxovurde,, ko kerac mor katin amot,,

    ReplyDelete
  11. Ays blogi heghinak, mi hat shnorg unetsi u Armenki masin ko mtatsatsin baner mi gri.

    ReplyDelete
  12. Anasunits batsi urish coment grogh chka?

    ReplyDelete
  13. Armenak Abrahamian sionakan lrtes e, xelki ekeq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sionakan lrtese dasaliq tznoghnert en , mekel dou ay davatjani vastak

      Delete
  14. Edj steghtzoghin, nra nman takanqnerin ev azgi ayl tesak aghbin , Artzakhean paterazmi kamavorneri koghmitz haytararoum en pornikneri ev aylasarvatz vastakner . Ayn jamanak erb Armenake iran zohaberoum er azgi hamar , douk , vor anbaroyakan tznoghneri-boz-porniki seround ek , paghkvel eik tarber tzakeroum , ou hima el youbkaneri takitz dzer distrofik vize hanel ek mlmloum ek. Dzer medj tchka gone MI mard vor HAY e , HAYASA anvan hamar petq e vor pataskhan tak , hertov . Douk arjani ek vor dzer het veraberven aveli khist qantz te tourqi , douq iroq tourqi zavakner ek . Armenaki qaqe outek ghzik araratzner

    ReplyDelete
  15. Այ անանուն, էս էջը քեզի նման հաստագլուխների համար չէ: Դու գնա բանաստեղծություն կարդա: Էս էջը մտավոր հետամնացների համար չէ: Սխալ հասցեյով էս եկել դեբիլիկ: Գնա ուրիշ տեղ խաղա: Համբալ:

    ReplyDelete
  16. այ ՏԽՄԱՐ, ՏԽՄԱՐԻ ԾՆՈՒՆԴ!!!! Դու ով ես??? Հայաստանումես?? Գամ գտնեմ քեզ ու տեսնեմ թե ետ ում պատվերնես կատարում... այ ոչնչություն!!!

    ReplyDelete
  17. qunem dzer jhud kextot roj@ et cheq? ay bozer qrisotneakan surb kronel pxciq bozi cnundner dzer verj talu enq mi or menq Armeners dzer yahvai (ehovai) lav@ lacacneluenq ay hognacner et vor jamanakin patmtuyun chshter vra sxalner dreciq, et vor duq kazmakerpeciq joxurd menq vochte hay en ayl armener enq ariastanic enq menq et bachaytvaca et qrisotutyun vor ka et sutia et xabumen dranq irakan axandnernu u sev mogern iranq en iranq iranic astvacshubchge hanel iranc jhudakan himar kronov mardkanc vra en azdum vohich vochin dzer verj mi or kga vor et sax parazitnerin u tiezerkan parazit yahva (ehovai) kochecyali lav klacacnem: de duq nayeq jamanakin ev spaseq joxorud et es dzez em asum chxapnveq daje xndrum u axachum em chxabnveq taraceq asacners: prgeq mez azg: du spaseq ay jhudner duq ski hrea cheq hima irakan hrea chka duq arayi charagytneri tak eq varvelu siktirnert qasheq bozer vortexeq mnum kgam saxid gideq inch kanem en erku hogin el dzez a lsum: siktirnert qasheq dzer videonerov zzvecrel eq arden: joxorud inch aselem asacners taraceq tox bolor@ imanan votqi eleq Armener (ՆՈՐԻՑ ԿԱՐԹԱՑԷՔ ՍԱ ԵՎ ԼԱՎ ՀԱՍԿԱՑԷՔ ԱՐՄԷՆՆԷՐ
    ՄԷՐ ԱՐՄԷՆՆԷՐԻՍ նախազկիզբը ՉԻ։
    Մովսէս Խորէնացին գրում է, վոր բաբէլացի իր մարթկանցով եկավ ԱՐԱՐԱՏԻ ԵՐԿԻՐ, վորտէղ ԱՐԹԷՆ ՄԱՐԹԻՔ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ եվ հաստատվէց ՀԱՐՔ ԳԱՎԱՌՈՒՄ։
    ԻՍԿ ՎՈՐՏԷՂ ԱՐԹԷՆ ՄԱՐԹԻՔ ԷԻՆ ԱՊՈՐՈՒՄ նախադասուցյունը ՆՇԱՆԱԿՈՒՄ Է,
    վոր էտ ոտարածին բաբէլացի հայկը դատարկ տէղը ՉԻ եկէլ եվ ՉԷՐ կարող ՄԷՐ ԱԶԳԻ լինէլ,
    ՔԱՆԻ ՎՈՐ ԽՈՐԷՆԱՑԻՆ ՊԱՐԶ ԵՎ ՀՍՏԱԿ ԳՐՈՒՄ Է,
    « եկավ ԱՐԱՐԱՏԻ ԵՐԿԻՐ ԱՆՈՒՆԸ, ԳՐԷԼՈՎ, ՎՈՐՏԷՂ ԱՐԷԹԷՆ ՄԱՐԹԻՔ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ»։
    ՈՒՐԷՄՆ եթէ Խորէնացին գրում է ԱՐԱՐՏԻ ԵՐԿԻՐ,
    ՈՒՐԷՄՆ ԱՅՆՏԷՂ ԱՐԻ ԱՐՄԷՆՆԷՐՆ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ,
    ԻՍԿ ՀԱՐՔ ԳԱՎԱՌԸ ԱՐԻՆԷՐԻ ԿԷՆՏՐՈՆՆ ԷՐ,վորոնց մէչ էտ բաբէլացի հակը ՆԷՐԽՈԺԷԼ էր իր վոհմակով։
    ՀԱՇՎԻ ԱՌՆԷԼՈՎ այն վկայուցյունը, ԻՆՉՊԷՍ ՂԱԶԱՐ ՊԱՐՓԷՑԻՆ Է գրում, վոր Մովսէս Խորէնացուն կրոնավորնէրը հալածում էին եվ իվէրչո ՆՐԱՆսպանում էն բավական ՉԷ, գէրէզմանից Խորէնացու վոսկոռնէրը հանում եվ գէտն էն թափում եվ ԽՄԲԱԳՐՈՒՄ ԷՆ Խորէնացու գրածնէրը, ՍՈՒՏ հռչակէլով,
    իսկ այդպւսի ստոր հանցանք ԱՐԻ ԱՐՄԷՆՆԷՐԸ ՉԷԻՆ կարող անէլ։
    Դա արէլ էն ՄԷՐ մէչ վաղուց, այսինքն այդ հայկ կոչէցյալի ժամանակնէրից, ԱՅՍԻՆՔՆ 4000-5000 տարինէր առաջ, ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ ԼԷՌՆԱՇԽԱՐՀ ՆԷՐԽՈՒԺԱԾ կոչվող ցէղէրի հէտնորթնէր յահուդի հայ-ջհուդնէրը-եվրէյնարը,
    վորոնք ԱՔԱԴԱՍԷՄԻԹԱԿԱՆ պառազիտ չաստծո մարթու կէրպարանքով ԿԼՈՆԱՎՈՐՎԱԾ պառազիտնէրն էն եվ միչէվ այսոր ամբոխչ աշխարհով էլ տարածվէլ էն տարբէր ժողովուրթնէրի անվան տակ ԹԱՔՆՎԱԾ, եվ դրանք ՄԷԶ ԱՐՄԷՆՆԷՐԻՍ իրէնց անունը պարտադրէցին այդ կլոնավորվածնէրի ժառանգորթնէր դարցած խառնածին ու պոռնկածին յահուդի հայ տէրտէրնէրը ՄԹ 3-րթ դարից մէր պատմագրուցյան մէչ մտցնէլով եվ անուննէրը եվ ՆԷՆԳԱԲԱՐ իրէնց յահուդի հայկին հոչակէցին վորպէս , վորը իրէնց առաջնորթ էր, ՎՈՉ թէ ՄԷՐ՝ ԱՐՄԷՆՆԷՐԻՍ։
    եվ այդպէս անունը ՄԷՐ մէչ գործածէլով, ՄԷԶ ընտէլացրին այդ յահուդական անվանը, ՄԱՆԱՎԱՆԴ ՄԷՐ ԱՐԻԱ-ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԱՐԺԷՔՆԷՐԸ նէրկայացնէլով վորպէս թէ եվ ՄԷԶ ԽԱՓՎԷԼՈՎ եվ ՀՐԱՊՈՐՎԷԼՈՎ, եվ անուննէրը, ՄՈՌԱՑԱՆՔ ԻՆՔՆԷՐՍ ՄԷԶ ԱՐՄԷՆՆԷՐ ԱՆՎԱՆԷԼԸ, վորը ոտարնէը ՄՆՉԷՎ ԱՅՍՈՐ ՊԱՀՊԱՆԷԼ ԷՆ ՄԷԶ ԱՐՄԷՆՆԷՐ ԱՆՎԱՆԷԼՈՎ եվ ՄԻԱՅՆ մէնք էք ՄԷԶ այդպէս խափված անվանում։
    ՈՒՐԷՄՆ ՄԷՐ ՉԻ, ԱԼՅ ԱՐԱՄՆ Է ՄԷՐ ՆԱՀԱՊԷՏԸ ԵՎ ՄԷՆՔ ՊԷՏՔ Է ՄԷՐ ԱՄԷՆ ԻՆՉԻ ՄԱՍԻՆ ԽՈՍԷԼԻՍ ԱՐՄԷՆ ԱՆԱՎՆԷՆՔ, ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ պատմուցյուն, ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ ԳՐԷՐ, ԱՐՄԷՆՆԷՐԻ ԵՐԿԻՐ ԵՎ ԱՅԼՆ։
    ՄՏԱԾԷՔ ԱՅԴ ՄԱՍԻՆ։
    ԵՎ ՆՈՐԻՑ ՀԻՇԷՑՆԷՄ ԽՈՐԷՆԱՑՈՒ խոսքէրը, վոր
    հայկը եկավ ԱՐԱՐԱՏԻ ԵՐԿԻՐ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՎԷՑ ՀԱՐՔ ԳԱՎԱՌՈՒՄ, ՎՈՐՏԷՂ ԱՐԹԷՆ ՄԱԹԻՔ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ, իսկ ԱՐԹԷՆ ԲՆԱԿՎՈՂՆԷՐԸ ՄԷՐ ԱՐՈՐԹԻ ԱՐՄԷՆՆԷՐՆ ԷԻՆ,
    ԱՌԱՎԷԼԷՎՍ ԵՐԲ ԳԻՏԷՆՔ, ՎՈՐ ՄԷՆՔ ՍՈՒՏ ԵՎ ՀՈՐԻՎԱԾ նոյից ԱՌԱՉ ԷԼ ԿԱՅԻՆՔ)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ՆՈՐԻՑ ԿԱՐԹԱՑԷՔ ՍԱ ԵՎ ԼԱՎ ՀԱՍԿԱՑԷՔ ԱՐՄԷՆՆԷՐ
      հայկը ՄԷՐ ԱՐՄԷՆՆԷՐԻՍ նախազկիզբը ՉԻ։
      Մովսէս Խորէնացին գրում է, վոր բաբէլացի հայկը իր մարթկանցով եկավ ԱՐԱՐԱՏԻ ԵՐԿԻՐ, վորտէղ ԱՐԹԷՆ ՄԱՐԹԻՔ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ եվ հաստատվէց ՀԱՐՔ ԳԱՎԱՌՈՒՄ։
      ԻՍԿ ՎՈՐՏԷՂ ԱՐԹԷՆ ՄԱՐԹԻՔ ԷԻՆ ԱՊՈՐՈՒՄ նախադասուցյունը ՆՇԱՆԱԿՈՒՄ Է,
      վոր էտ ոտարածին բաբէլացի հայկը դատարկ տէղը ՉԻ եկէլ եվ ՉԷՐ կարող ՄԷՐ ԱԶԳԻ սկիզբը լինէլ,
      ՔԱՆԻ ՎՈՐ ԽՈՐԷՆԱՑԻՆ ՊԱՐԶ ԵՎ ՀՍՏԱԿ ԳՐՈՒՄ Է,
      « եկավ ԱՐԱՐԱՏԻ ԵՐԿԻՐ ԱՆՈՒՆԸ, ԳՐԷԼՈՎ, ՎՈՐՏԷՂ ԱՐԷԹԷՆ ՄԱՐԹԻՔ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ»։
      ՈՒՐԷՄՆ եթէ Խորէնացին գրում է ԱՐԱՐՏԻ ԵՐԿԻՐ,
      ՈՒՐԷՄՆ ԱՅՆՏԷՂ ԱՐԻ ԱՐՄԷՆՆԷՐՆ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ,
      ԻՍԿ ՀԱՐՔ ԳԱՎԱՌԸ ԱՐԻՆԷՐԻ ԿԷՆՏՐՈՆՆ ԷՐ,վորոնց մէչ էտ բաբէլացի հակը ՆԷՐԽՈԺԷԼ էր իր վոհմակով։
      ՀԱՇՎԻ ԱՌՆԷԼՈՎ այն վկայուցյունը, ԻՆՉՊԷՍ ՂԱԶԱՐ ՊԱՐՓԷՑԻՆ Է գրում, վոր Մովսէս Խորէնացուն կրոնավորնէրը հալածում էին եվ իվէրչո ՆՐԱՆսպանում էն բավական ՉԷ, գէրէզմանից Խորէնացու վոսկոռնէրը հանում եվ գէտն էն թափում եվ ԽՄԲԱԳՐՈՒՄ ԷՆ Խորէնացու գրածնէրը, հայկին ՍՈՒՏ նահապէտ հռչակէլով,
      իսկ այդպւսի ստոր հանցանք ԱՐԻ ԱՐՄԷՆՆԷՐԸ ՉԷԻՆ կարող անէլ։
      Դա արէլ էն ՄԷՐ մէչ վաղուց, այսինքն այդ հայկ կոչէցյալի ժամանակնէրից, ԱՅՍԻՆՔՆ 4000-5000 տարինէր առաջ, ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ ԼԷՌՆԱՇԽԱՐՀ ՆԷՐԽՈՒԺԱԾ սէմիթական կոչվող ցէղէրի հէտնորթնէր յահուդի հայ-ջհուդնէրը-եվրէյնարը,
      վորոնք ԱՔԱԴԱՍԷՄԻԹԱԿԱՆ հայա պառազիտ չաստծո մարթու կէրպարանքով ԿԼՈՆԱՎՈՐՎԱԾ պառազիտնէրն էն եվ միչէվ այսոր ամբոխչ աշխարհով էլ տարածվէլ էն տարբէր ժողովուրթնէրի անվան տակ ԹԱՔՆՎԱԾ, եվ դրանք ՄԷԶ ԱՐՄԷՆՆԷՐԻՍ իրէնց հայ անունը պարտադրէցին այդ կլոնավորվածնէրի ժառանգորթնէր դարցած խառնածին ու պոռնկածին յահուդի հայ տէրտէրնէրը ՄԹ 3-րթ դարից մէր պատմագրուցյան մէչ մտցնէլով հայ եվ հայաստան անուննէրը եվ ՆԷՆԳԱԲԱՐ իրէնց առաջնորթ յահուդի հայկին հոչակէցին վորպէս նահապէտ, վորը իրէնց առաջնորթ էր, ՎՈՉ թէ ՄԷՐ՝ ԱՐՄԷՆՆԷՐԻՍ։
      եվ այդպէս հայ անունը ՄԷՐ մէչ գործածէլով, ՄԷԶ ընտէլացրին այդ յահուդական հայ անվանը, ՄԱՆԱՎԱՆԴ ՄԷՐ ԱՐԻԱ-ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԱՐԺԷՔՆԷՐԸ նէրկայացնէլով վորպէս թէ հայկական եվ ՄԷԶ ԽԱՓՎԷԼՈՎ եվ ՀՐԱՊՈՐՎԷԼՈՎ, հայ եվ հայկ անուննէրը, ՄՈՌԱՑԱՆՔ ԻՆՔՆԷՐՍ ՄԷԶ ԱՐՄԷՆՆԷՐ ԱՆՎԱՆԷԼԸ, վորը ոտարնէը ՄՆՉԷՎ ԱՅՍՈՐ ՊԱՀՊԱՆԷԼ ԷՆ ՄԷԶ ԱՐՄԷՆՆԷՐ ԱՆՎԱՆԷԼՈՎ եվ ՄԻԱՅՆ մէնք էք ՄԷԶ այդպէս խափված հայ անվանում։
      ՈՒՐԷՄՆ ՄԷՐ ՉԻ, ԱԼՅ ԱՐԱՄՆ Է ՄԷՐ ՆԱՀԱՊԷՏԸ ԵՎ ՄԷՆՔ ՊԷՏՔ Է ՄԷՐ ԱՄԷՆ ԻՆՉԻ ՄԱՍԻՆ ԽՈՍԷԼԻՍ ԱՐՄԷՆ ԱՆԱՎՆԷՆՔ, ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ պատմուցյուն, ԱՐՄԷՆԱԿԱՆ ԳՐԷՐ, ԱՐՄԷՆՆԷՐԻ ԵՐԿԻՐ ԵՎ ԱՅԼՆ։
      ՄՏԱԾԷՔ ԱՅԴ ՄԱՍԻՆ։
      ԵՎ ՆՈՐԻՑ ՀԻՇԷՑՆԷՄ ԽՈՐԷՆԱՑՈՒ խոսքէրը, վոր
      հայկը եկավ ԱՐԱՐԱՏԻ ԵՐԿԻՐ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՎԷՑ ՀԱՐՔ ԳԱՎԱՌՈՒՄ, ՎՈՐՏԷՂ ԱՐԹԷՆ ՄԱԹԻՔ ԷԻՆ ԲՆԱԿՎՈՒՄ, իսկ ԱՐԹԷՆ ԲՆԱԿՎՈՂՆԷՐԸ ՄԷՐ ԱՐՈՐԹԻ ԱՐՄԷՆՆԷՐՆ ԷԻՆ,
      ԱՌԱՎԷԼԷՎՍ ԵՐԲ ԳԻՏԷՆՔ, ՎՈՐ ՄԷՆՔ ՍՈՒՏ ԵՎ ՀՈՐԻՎԱԾ նոյից ԱՌԱՉ ԷԼ ԿԱՅԻՆՔ:

      Delete